Voiko paras olla yhdistelmä hyvää ja loistavaa?

Hyvä vai loistava?

Kumpi on parempi?

HYVÄ on loistavan vihollinen.

Mutta… LOISTAVA on edistyksen vihollinen.

Joten mitä meidän pitäisi tehdä?

Tiedän, että jotkut saattavat neuvoa sinua tekemään asioita, jotka ovat vain riittävän hyviä, jotta eteneminen olisi nopeampaa.

Toisaalta jotkut neuvovat sinua käyttämään aikaa ja luomaan loistavia asioita, koska vain loistavat asiat merkitsevät.

Tässä on minun ajatukseni 🙂

Olen henkilö, joka arvostaa vauhtia. Toiminta on minulle tärkeää.

Yksityiskohdat eivät ole minulle niin tärkeitä, ja rakastan etenemistä vauhdikkaasti ❤️

Mutta jos haluan kehittää esimerkiksi markkinointikampanjaani, sen tulee lopulta olla loistava. Siihen kuluu aikaa.

Kuinka sitten toimia?

Tässä on neljän vaiheen prosessini:

1️⃣ Ensimmäinen versio

Keksin ensimmäisen version kampanjasta ja luon sen niin nopeasti kuin mahdollista.

2️⃣ Liikennettä mainoksista

Aloitan mainosten ajamisen ja tarkkailen toimivuutta.

☝🏼 Mutta vielä tärkeämpää on korjata osat ja ongelmat.

3️⃣ Virheistä oppiminen

RAKASTAN oppimista virheistäni ❤️

Jos haluat nopeuttaa menestystäsi, ala oppia virheistäsi sen sijaan, että odottaisit täydellisyyttä. Se auttaa sinua paljon, koska virheiden tunnistaminen ja niistä oppiminen on helpompaa.

Mutta vielä tärkeämpää on, että aivomme muistavat nuo virheet elävästi, joten vältämme niitä tulevaisuudessa.

4️⃣ Toista ja toista

Toista vaiheet 2-3, kunnes markkinointisi (markkinointikampanja, sähköposti, mikä tahansa) on loistava.

Jep! Se on neljän vaiheen prosessini.

Kyse ei ole niinkään siitä, onko hyvä vai loistava parempi. Kyse on niiden yhdistämisestä. Meidän täytyy yhdistää molemmat etenemisen nopeuttamiseksi. Meidän täytyy asettaa rimaa nopeuden saavuttamisessa, oppia virheistämme ja tehdä asiat paremmin. Ei ole kyse hyvästä TAI loistavasta.

Kyse on hyvästä JA loistavasta yhdessä💡

Marketing Strategy Canvas – yhden sivun markkinointistrategiapohja

Markkinoinnin suunnittelu kannattaa aloittaa markkinointistrategian laatimisella. Se ohjaa markkinointisuunnitelmaa ja sen toteutumisen seurantaa. Lataa itsellesi maksuton Marketing Strategy Canvas ja ohjeet sen käyttöön.

Kommentoi

Shopping Cart
fiFinnish
Scroll to Top