Ravintolan somekanavat kuntoon – verkkokurssi

250,00

Toteuta ravintolallesi somestrategia, jonka tiedät vahvistan yrityksesi imagoa

Opi käsittelemään kuvia sekä tekemään helposti videoita ja animaatioita someen

Ei jargoniaa. Koulutuksen jälkeen valmis suunnitelma, jonka viet heti käytäntöön

Miksi osallistua ravintoloiden somekanavat kuntoon -verkkokoulutukseen?

Haluatko ottaa kaiken irti somekanavistasi ja oppia toteuttamaan laadukkaita julkaisuja?

  • Haluatko viiden tähden somekanavan?
  • Haluatko säästää aikaa ja oppia tehokkaasti toteuttamaan somejulkaisuita? Myös videoita ja animaatioita?
  • Haluatko lopettaa pähkäilyn siitä mitä tulisi somessa julkaista ja säästää siten omaa aikaasi?

Juuri sinunkin elämäsi voi muuttua täysin tämän koulutuksen myötä. Tässä tulee tehokoulutus, jossa ei kuunnella jargoniaa vaan kääritään hihat ja aletaan töihin. Mikä parasta, sinulla on neljän tunnin päästä muutakin valmista kuin pelkät muistiinpanot.

Lopeta vihdoin pähkäily somekanavasi kanssa helpolla ja tehokkaalla ravintoloiden somekanavat kuntoon -verkkokoulutuksella (somestrategian rakentaminen, Canvan perusteet sekä muut materiaalit somemarkkinoinnin tueksi).

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , ,

Haluatko nostaa somekanavasi seuraavalle tasolle

Mitä Ravintoloiden somekanavat kuntoon -verkkokoulutus sisältää?

  • Helppo ja tehokas verkkokoulutus. Noudata ohjeita, nauti tuloksista ja siitä kuinka somekanavien päivitys yksinkertaistuu
  • Neuvot, ohjevideot ja muut materiaalit ravintolan somemarkkinoinnin tukemiseksi
  • Valmis somestrategiapohja, jonka pystyt laatimaan ravintolallesi

Mukana on webinaaritallenne sekä Canvan ohjevideot.

Nostetaan yhdessä somekavasi seuraavalle tasolle – Ravintolan viiden tähden somemarkkinointia

Voit maksaa osallistumisesi verkkokaupan kautta. Käytössäsi on yleisimmät verkkopankkimaksut, pankki- ja luottokortit, Walley lasku ja osamaksu sekä mobiilimaksaminen. Jos tahdot maksaa verkkolaskulla tai sähköpostilaskulla ole yhteydessä [email protected]

 

⭐⭐⭐⭐⭐

“Käytännön esimerkkien kautta sisäistettiin somen merkitys yrityksen brändin imagon luonnissa ja markkinoinnissa.” -Kirsi Merikoski, Sodexo oyj

Shopping Cart
Vieritä ylös