Opi käyttämään MailChimpiä, kasvattamaan sähköpostitilaajaluetteloa ja rakentamaan laadukkaita sähköpostimarkkinointikampanjoita
(ilman aikaisempaa kokemusta MailChimpin käytöstä)
Koulutuksessa opit:
MailChimpin perusteet
Tutustut MailChimpin perusominaisuuksiin, joiden avulla toteutat laadukkaita sähköpostikampanjoita.
Rakennetaan yleisösi
Opit hallitsemaan yhteystietoja. Luot sähköpostilistoja, tunnisteita sekä segmentoit yleisösi.
Rakennat sähköpostikampanjan
Opit luomaan oman pohjan sähköposteillesi sekä ensimmäisen kampanjasi.
Laskeutumissivut
Rakennat laskeutumissivut kampanjallesi MailChimpin avulla sekä opit tekemään lomakkeita, joilla saat lisää kontakteja sähköpostilistoillesi.
Sähköpostiautomaatiot
Opit rakentamaan automatisoidun kampanjan MailChimpin avulla sekä A/B testaamaan kampanjoitasi.
Raportit ja analytiikka
Tutustut MailChimpin analytiikan työkaluihin. Opit lukemaan ja tulkitsemaan MailChimp-raportteja.
LIITY nyt mukaan MailChimp Masterclass-koulutukseen
Kertamaksu
Maksa kerralla verkkokaupassa.
249 alv 0%
Jatkuva käyttöoikeus
Jatkuvat päivitykset
Suosituin
Maksu kolmessa erässä
Yhteensä 264 euroa.
88 alv 0%
Jatkuva käyttöoikeus
Jatkuvat päivitykset
Maksu verkkomaksulla tai sähköpostilaskulla
249 alv 0%
Jatkuva käyttöoikeus
Jatkuvat päivitykset
Haluatko oppia toteuttamaan laadukkaita ja toimivia sähköpostikampanjoita?
Tämä koulutus on laadittu kaikille niille, jotka haluavat toteuttaa sähköpostimarkkinointia helposti huippusuositulla MailChimpilla.
Sähköposti on yksi tehokkaimmista markkinoinnin keinoista. Koulutuksessa opit toteuttamaan MailChimpin avulla laadukkaat sähköpostikampanjat. Sähköpostiautomaatiot tekevät työtä, vaikka sinä nukkuisit.
Koulutuksen materiaalit ovat käytössäsi ihan niin kauan kuin haluat, joten voit rauhassa opiskella ne asiat, jotka ovat kulloinkin sinulle tärkeimmät. Lisäksi koulutuksen materiaalit päivittyvät jatkuvasti.
Teen tämän sinulle niin yksinkertaiseksi, että on lähes mahdotonta epäonnistua. Osallistu stressivapaaseen koulutukseen.
Näiden askeleiden avulla onnistut
MODUULI 1
MailChimpin perusteet ja yleisö
Ensimmäisessä moduulissa tutustut MailChimpin perusominaisuuksiin ja oman yleisön rakentamiseen. Opit luomaan ensimmäisen sähköpostilistan ja ilmoittautumislomakkeen.
1. MailChimpin perusteet:
MailChimp alustan läpikäynti
Asetukset
2. Rakennetaan yleisösi:
Mitä ovat MailChimpin listat
Kuinka luot ensimmäisen sähköpostilistan
GDPR-asetukset EU
Kuinka tuot olemassa olevia yhteystietoja MailChimpin listaan
Kuinka lisäät uusia yhteystietoja manuaalisesti
4 ilmoittautumislomakkeiden tyyppiä
Kuinka luot ensimmäisen ilmoittautumislomakkeesi
Yhteystietojen hallinta
Useiden listojen luominen
Tunnisteiden lisääminen
Listan segmentointi
Ryhmien luominen MailChimpissä
MODUULI 2
Sähköpostien suunnittelu ja sähköpostikampanjat
Tässä moduulissa se taika tapahtuu. Viet brändisi ilmeen uutiskirjepohjaasi ja rakennat ensimmäisen sähköpostikampanjasi.
Suunnittele sähköpostiin mallipohjia:
Mitä ovat MailChimpin uutiskirjepohjat
Näin suunnittelet ensimmäisen uutiskirjepohjan
Näin rakennat menestyvän sähköpostikampanjan:
Mitä ovat MailChimp-kampanjat
Sähköpostikampanjan rakentaminen
Kuinka lisäät saajan nimen sähköpostiin
MailChimp editorin yleiskatsaus
Kuinka rakennat laskeutumissivun
MODUULI 3
Sähköpostiautomaatio ja A/B testaus
Kolmannessa moduulissa opit, kuinka rakennat automatisoidun kampanjan MailChimpin avulla sekä ymmärrät keskeisiä mittareita, kun A/B testaat ja analysoit sähköpostimarkkinointidataa.
1. Sähköpostiautomaatio:
Mikä on sähköpostiautomaatio
Sähköpostiautomaatio työkalun yleiskatsaus
Uuden tilaajan seurantasähköposti
Seuranta
Automaatioketjun luominen
Automatisoidun kampanjan rakentaminen MailChimpin avulla
2. A/B testaus:
Mitä on A/B testaus?
Kuinka A/B testaat sähköpostikampanjoitasi
Kuinka mittaat ja analysoit tuloksia
A/B-kampanjoiden kokeilu
MODUULI 4
Raportit ja analytiikka sekä vinkit onnistumiseen
Opit kuinka luet ja tulkitset raportteja ja analytiikkaa löytääksesi kampanjoidesi vahvuudet ja heikkoudet. Opit toteuttamaan sisältöjä, joita avataan ja klikataan.
Milloin ovat parhaat päivät ja kellonajat sähköpostien lähettämiseen?
Parhaat käytännöt roskapostisuodattimien välttämiseksi
Kuinka parannat avausprosentteja
MailChimpin lisäominaisuudett
Tämän kaiken saat nyt
Jatkuva käyttöoikeus
Koulutusmateriaalit käytössäsi niin kauan kuin tarvitset.
Jatkuvat päivitykset
Koulutusmateriaaleja päivitetään vastaamaan MailChimpin uusimpia ominaisuuksia.
Koulutus koostuu moduuleista
Koulutus koostuu neljästä moduulista, jotka sisältävät ohjevideoita. Kun maksat koulutuksen verkkokaupassa, saat pääsyn koulutusalustalle.
Koulutus ei sido sinua aikataulullisesti. Sinulla on mahdollisuus toteuttaa omaan tahtiisi, sillä sinulla on käytössäsi koulutuksen materiaalit niin kauan kuin niitä itse tarvitset.
Voit maksaa osallistumisesi verkkokaupan kautta. Käytössäsi on yleisimmät verkkopankkimaksut, pankki- ja luottokortit, Walley lasku ja osamaksu sekä mobiilimaksaminen. Mikäli tahdot maksaa verkkolaskulla tai sähköpostilaskulla ole yhteydessä [email protected].
Olisi mahtavaa päästä kehittämään sinun MailChimp-taitojasi
Tiedän missä pisteessä sinä olet! Olen tehnyt vuosia markkinointia niin pienille kuin suuremmille yrityksille.
Tiedän mitkä ovat sinun ja yrityksesi haasteet ja sen vuoksi olen rakentanut tämän koulutuksen.
Et tarvitse markkinointitoimistoa toteuttamaan yrityksellesi toimivaa sähköpostimarkkinointia. Voit toteuttaa sitä itse. Sinun ei tarvitse olla yli-ihminen oppiaksesi MailChimpin käytön. Tarvitset vain selkeät ohjeet ja askeleet.
Joten mitä vielä odotat?
Uskalla sanoa KYLLÄ ja ota haltuun MailChimp, jolla kehität unelmiesi liiketoimintaa.
Käytämme evästeitä tarjoamamme sisällön ja mainosten räätälöimiseen, sosiaalisen median ominaisuuksien tukemiseen ja kävijämäärämme analysoimiseen.
Toiminnalliset
Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.